EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

12/5/12

JO CONFESSO



Fufluneres, fufluners:

JO CONFESSO!!

Confesso que aquesta vegada
sí que l'he fet bona...

Ja ho diu ben dit la dita castellana:

"DONDE TENGAS LA OLLA
NO METAS LA DALLONSES"

DONCS, JO CONFESSO
QUE L'HE FOTUT,
i BEN FOTUDA: 
DIRECTE A L'OLLA!!!

JO, Deivit von Fufluns, president i membre únic del Sindicat Unificat Canfufluner Assembleari (el S.U.C.A.) em veig obligat a emetre aquest comunicat urbi et orbe, per FER-VOS SABER el que alguns/nes de vosaltres, perspicaços, ja heu deduït (hores d'ara es fa difícil dissimular la panxa abultada i l'augment significatiu del pitram de la bodeguera i presidenta de la Patronal de The Can Fufluns Corporationdonya Margarita):



JO CONFESSO QUE
HE DEIXAT EMBARASSADA
A LA JEFA!!!



(Primera ecografia de lo fuflunet,
feliç dins la panxeta de la mama)


LA JEFA, DONYA MARGARITA, 
EN LA SEVA INFINITA BONDAT,
SEMPRE TAN CONSIDERADA
AMB ELS SEUS VASSALLS,
M'HA DEIXAT TRIAR:


OPCIÓ A:

 ME LA TALLO i EM FAIG MONJA.

(proposta que ha estat radical
i inmediatament desestimada
pel 100% de l'electorat del S.U.C.A.)


o, OPCIÓ B:

ENCARA QUE DE PENALT,
ENS CASEM!!


Així doncs, no tenint cap més altre opció,
US COMUNICO
 que aquest diumenge 20 de maig
HI HA BODORRIO A MONTSENY!!!

i per això
TANCAREM LO CELLER
de DISSABTE 19 (per la tarda)
a DIVENDRES 25


Que Dios reparta suerte.