EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

26/2/11

Qui habita

.
.



.
.
A aquestes set estrelles els hem canviat el nom. (És el que passa amb els fufluners: que anem a nostra santa puta bola i canviem el nom de les coses, dels estels.)
.
Betelgeuse, Rigel, Bellatrix, Saiph, Mintaka, Alnilam i Alnitak tenen ara un altre nom: Ossiano, Evo, Tierra, Santi, Santceloni, Can Fabes i Lo Racó (estrella supergegant, binària, de totes la més brillant).
.
Set estrelles que seran més: el seu númeru s'espandeix en l'espai astronòmic/gastronòmic de l'univers.

.
.
En el cel
hi ha un
qui habita
entre peroles
i
fogons:
.

.
fill
espòs
pare
avi
amic
cuiner
fufluner
.
.

<>
.
.

4 comentaris:

Victòria ha dit...

El cel és nostre, vull dir en som usufructuaris, habitants, llogaters, okupes... i com a tals podem mirar-lo, possar-li nom, endreçar-lo, possar a lloc els nostres herois, devora dels antics... hi ha cel per a tothom. Ara en mirar Orió també us veuré a vosaltres. Besades estelades

Mortadel·la ha dit...

La meva abraçada per tots vosaltres.
Res no és mesquí... segur que res ho és. Això m'agradaria pensar...
M'heu emocionat. I molt.
Ja us tinc enllaçats i no sabeu com estic de contenta. Us segueixo d'aprop....

Anna MOrtadel.la

Mortadel·la ha dit...

Per vosaltres, el Montseny i la seva i vostra família.
De tot cor.

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/188948

Mortadel·la ha dit...

El meu post per vosaltres. Podeu fer-ne el que volgueu. És un regal.