EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

19/6/09

2x1: Nit de Circ al Cabaret Coluche

.
.

.
.
Ei, ei, ei!... Segueixen a tota vela (que no corta el mar sino vuela) els cracs del Cric amb el seu, el nostre, Cabaret Coluche!!!
.
Aquest divendres, pel preu d'un, dos espectacles fufluneru-coluchers!!
.
Començarà la sessió amb els ÀTICUS
i el seu espectacle DÉU N'HI DO

.
Fufluflipareu amb ells!
Déu n'hi doret!
Els Àticus són acollonàntibus!
.
L'espectacle espectacular
està totalment garantit!!
.
.

. .
Tot seguit, després de fer un pipi i una cigarreta a qui li calgui (pregunteu al mestre de cerimònies, lo Poltrona, on se pot fer una cosa i/o l'altra, pipi i/o cigarreta, que si ho feu fora de test us caurà una bronca com em va caure a mi al Coluche passat, que em vaig pichaunliar i vaig fer el pipi al cendrer i la cigarreta al wáter aquell de plàstic que hi ha al fons del pasillu en la última puerta de la derecha...) tot seguit, dic, ben pixats i fumats, començarà el segon espectacle!
.
Poètics, íntims, acrobàtics...
1, 2, 3 POMA
el nou espectacle dels DARAOMAI!!
.
Ai, Daraomai, la poma!...
fruita de l'amor i del pecat,
de la saviesa, la inmortalitat,
l'absurd, l'humor, la poesia...
.
.

.
.
.

I RECORDEU:
.
MENJEU BUTIFARRES!
QUE DE LO QUE SE COME SE CRIA!!
.
(ME PIDO DOS)
.
.