EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

16/10/09

That Was Music

.
.


.................... Really don’t mind if you sit this one out
......................................... My words but a whisper
........................................ -your deafness a SHOUT

.............................. (No m’importa que paseu d’això
....................... Les meves paraules son un murmuri
................................... -la vostra sordesa un CRIT)

.................................................. JETHRO TULL




Així comença lo Thick As A Brick dels Jethro Tull, obra mestre intemporal i culmen de l’anomenat rock progressiu, simfònic i/o conceptual. Pel meu gust i limitat enteniment (d’això en dono mostres insistentment cada dia que pasa), encara m’atreviria a dir més: que aquest disc és la millor i més gran obra de tota la historia del Rock ( aquest punt, però, el debatrem un altre dia).

Així, amb aquest “me la bufa que paseu del que us vaig a dir” comença lo album Més Tonto Que Fet D'Encàrrec ( o Thick As A Brick, en anglés) dels Jethro Tull. Així, també, començarem avui nosaltres, de la mateixa manera PERÒ A L’INREVÉS:

SOM-HI DONCS!...

FUFLUNIANES, FUFLUNIANS:

NO DEIXEU DE VISITAR LA WEBLOG GERMANA (ADOPTIVA) DE CAN FUFLUNS THATWASMUSIC !!!

NO PASEU (DE LLARG) D’AQUEST BLOG, PERQUÈ (DE LLARG) ÉS TOT UN LUJU QUE NO US PODEU PERDRE i DEIXAR D’ASSABORIR!!!


...... CLIQUEU AQUÍ
........ CLICK HERE

.

................ (Il.lustració: J.Murillo)



VISITEU THATWASMUSIC PER DOS GRANS MOTIUS (PRINCIPALMENT):

1) Principalment perquè ELS AMICS DELS FUFLUNERS SÓN ELS MEUS FUFLUAMICS, i THATWASMUSIC ÉS EL BLOG D’UN NOSTRE GRAN AMIC FUFLUNER i ARREPLEGAT: LO JULIO MURILLO*.

2) Perquè THATWASMUSIC (principalment) ÉS UN REGALÀS. Un regalàs per tots aquells que vem abreurar i ens agrada beure de les fonts musicals del Rock dels anys 60-70 (del rock & folk & rhythm´n´blues & jazzrock & all kinds of eclectic music). ÉS UN REGALÀS per tots aquells que vem beure i viure aquells anys en que LA MÚSICA ERA (TOTA) MÚSICA i EL ROCK (TOTA) UNA FILOSOFIA DE VIDA.


............. SO,

LADIES & GENTLEMEN
.. SIT DOWN, RELAX,
& ENJOY THAT MUSIC!!

... HATS OFF, JULIO!!

..... TOT UN LUJU
... (COM HEM DIT)



................ (Foto: David Leibovitz)



(*) LO JULIO: AMIC DE CAN FUFLUNS / ESCRIPTOR DE CAN BALCELLS (Las Lágrimas de Karseb, Las Puertas del Paraíso, El Agua y la Tierra, Shangri-la, Los Beatles Negros –aquesta última novel.la a puntet per publicar, ja us avisarem-) / CONEIXEDOR i APASSIONAT MUSICÒLEG, cosa que li ve de lluny: començà, long time ago, a la mítica revista Vibraciones (Nº1, AÑO 1, OCTUBRE 74, REVISTA MENSUAL: 50 PESETAS). TEMPS AQUELLS QUE LA MÚSICA ERA MÚSICA.

.
.

6 comentaris:

Julio Murillo Llerda ha dit...

¡Caramba, David!

Qué lujo de presentación que te has marcado.

Mil gracias amigo mío. Me has dejao afuflunao. Nos vemos esta tarde.

Un abrazo

Julio

Jordi ha dit...

El tocadiscos de casa encara està viu, de tant en tant trec la pols d'algun vinil i l'escolto... el que poso més sovint és?......
Doncs si! Thick As A Brick !!!

Qui no l'hagi escoltat mai, que es prepari per un llarg viatge... cal escoltar-lo sense interrupcions, ningú s'hauria de morir sense haver-lo escoltat.

Fantàstica aquesta pàgina, David!

Jordi

Anònim ha dit...

M'adhereixo .... una pagina exraordinaria ! NO, no puc entrar al meu Mac, i ho fagi des de un correu gmail, on tenia compte, i jo no ho recordava. Soc a un cibercafe de Mae Sot.
Des de molt lluny el meu crit l'heu de sentir, segur.
Si, si, vaig beure la cervesa a Bangkok i vaig brindar per en Manolo.

David Garcia Pagan ha dit...

Gràcias a vos, dear Julio, por esta web afortunada que, afortunadamente, te has currao.

(Cada escrito que haces es un regalazo, una cristalización perfecta de moléculas de carbono ofrecido así, como si nada, pulidito y engarzado en el mejor de los oros.)

Gracias por esta música sin tiempo.

David Garcia Pagan ha dit...

Ei Jordi! M'agrada saber que tu també ets thickasabrickeru! En el meu cas també és el vinil que més vegades he escoltat i que escoltaré durant aquest caminar pels anys.

Gran poema aquest Thick As a Brick, a l'alçada de T.S.Elliot, Ezra Pound, Joyce, Dylan Thomas...

... y la música no te l'acabes mai!


Salut i que et surti bo el vi aquest any també!

David Garcia Pagan ha dit...

Hola viatgera!!!

Per fi has arribat a Mae Sot, aquest racó de món remot allà a la frontera de Tailandia amb Birmania.
Estem més tranquils ara que has deixat aquell país tiranitzat per la fucking junta militar (dels pebrots). És tan fabulosa i vertadera Birmània com ho descriu na Anug San Suu Kyi en els seus llibres? Segur que si, que quan tornis a BCN ens ho descriuras amb ets i uts, desde el Chào ông Viêt Nam també.

Salut, dolça.

Mil petons i despres mil petons més.