EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

28/11/09

Qui sóc: Clint o Priscilla?

. .

.
.

La mare que us va matricular!! Cagundéu!!... A veure si us aclariu perquè em teniu boig o boja o lo que sigui, que és que ja no se ni lo que sóc!!..

I és que ara, amb la merda aquesta de la campana (dels pebrots) que porto no me la puc llepar (amb l'afició que jo li tinc al tema) i no tinc clar si encara la tinc o me l'han tallat... a mi em sembla que me l'han tallat perquè no me la noto... cabrons...

No ho tinc clar però fa un parell de setmanes tothom em deia Clint, Clint Eastwood... que si Clint Eastwood això, que si Clint Eastwood allò... estic cagadíssim perquè des de llavors m'he adonat que ja no hem diuen Clint sino Priscilla: que si pobriçona la Priscileta, que si ay que maca que és, que si però qué bufona que és la meva Prisci... si em matxaquen tant amb aquest nou nom és que (fiju) me l'han tallat!!
.
Aquesta tarda he sentit dir que hem treuran els punts ( de quin cony de punts estan parlant?) i la campana (dels pebrots)... com em trobi que m'han fotut la titola m'enfadaré...

Jo aviso: no em toqueu els pebrots (mai millor dit)... com m'hagueu tallat la tita me les pagareu, bandarres!!
.
.

Atentament,
.
Clint Eastwood jr.
(o Priscilla, jo que se)
.
.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ara està de moda el canvi de sexe, no et preocupis. A més Priscilla és un nom molt bonic i tenir una ''chochona'' té les seves avantatges, no creguis ...
tú tranquil o tranquil.la. Quan no portis aquest tipus de pantalla, i comencis a fer la neteja matinera .... que gustirrinin !!!