EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

19/3/09

Cuac!

.
.
.
.
Hola cuacfufluners, sóc en Cuac i visc tot sol, tranquil i feliç a casa meva. Avui a l'hora d'esmorzar m'he adonat que no em quedaba res per menjar: ni pa sec, ni blat de moro, ni algues... hauré de sortir a buscar la teca perquè tinc molta gana!
.
Si voleu saber més de mi veniu el pròxim dissabte 21 de març a les 17,30h al Casal Pare Casals de Sant Esteve de Palautordera on els Txo Titelles estrenaran CUAC! ... la veritable història del dia a dia d'un ànec molt trempat... LA VERITABLE HISTÒRIA DE LA MEVA VIDA!
.
.
.
.
AQUEST NOU ESPECTACLE DE TXO TITELLES VA DIRIGIT AL PÚBLIC DE 2 A 120 ANYS (O MÉS).
.
VENDA D'ENTRADES UNA HORA ABANS A LES TAQUILLES DEL CASAL.
PREU: 3 € PER ÀNEC.
.
.
FITXA ARTÍSTICA:
.
Autor: Nartxi Azcargorta
Creació col.lectiva.
Escenografia i titelles: Txo
Titellaires: Mireia Peña i Ester Cabacés
Música: Xabier Labaien, Iñaki Arnal, Ignasi Pujol
.
.