EL VI ALEGRA EL COR DE LES PERSONES i L'ALEGRIA ÉS LA MARE DE TOTES LES VIRTUTS (GOETHE) strong>/em>

19/6/09

Vicenç Ferrer. En aquesta vida.

.
.


.
"La meva funció en aquesta vida no és entendre, sinó remeiar. He declarat la guerra a la pobresa i al sofriment i he signat un compromís de pau i amor entre els homes."
.
.................. *
.
.... "Jo, en aquesta vida, he procurat lliurar-me de tot bagatge inútil que no ajudi a l'essencial, que és fer el bé.

.
.... L'espiritualitat índia està descrita amb gran bellesa en els Veda i en les Escriptures, complements de l'espiritualitat occidental. Aquest ésser infinit, sense principi ni fi, com és? És un pare i una mare amb cor? És una dualitat o no és una dualitat?

.
.... Jo he arribat a certa llibertat d'esperit, perquè no m'importa que sigui d'una manera o d'una altra. Quina necessitat tinc de buscar la veritat, si qualsevol acció en favor dels altres conté totes les filosofies, totes les religions, l'univers sencer i al mateix Déu?"
.
.................... *
.
"En la pobresa més extrema he trobat la major riquesa."
.
.
(Fragments del llibre de Alberto Oliveras "Vicente Ferrer. La revolución silenciosa" )
.

.
.

http://
.
.

Aquesta nit (21h 45') a TV3 amb un bon somriure sota el nas (és després de l'APM) podeu veure l'entrevista que Núria Solé va fer a Vicenç Ferrer per al programa "(S)avis".
.
.